Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Otavalo

We zijn wat meer in een plaats en dus niet midden in de rimboe. Dit geeft ons de kans om de dag anders in te delen. Om te beginnen gaat de wekker om 9.00 uur. Dan gaan we ontbijten en op de markt kijken. Wat zo ontzettend leuk is in Ecuador is dat de mensen nog echt tegen ons opkijken. Kijk maar naar de foto´s. Daarna gaan we naar een waterval. Een mooie waterval, maar het is er erg druk met pubers. Het is een heilige plek. Daarna gaan we naar El Lechero. Dit is een heilige boom, maar wij gaan voor het uitzicht.

Dan brengt de taxi ons naar park Codor. Hij rijdt al weg, maar het park is dicht dus zijn we blij dat we nog met de taxi naar Otavalo kunnen. Daar kopen we wat lekkers om te eten en te drinken. In het hotel gaan we chillen met een chocolaatje en een Fanta. Om 18.30 uur gaan we eten. We nemen beide kip cordon blue met wat patat. De tafels zijn al gedekt met borden en bestek. Vooraf krijgen we beide een half geroosterd wit broodje met een pittige saus. Dan komt ze dit weghalen en neemt ook de borden mee die er al stonden. Ik vraag of dit het was, en ze snapt de grap want ze zegt si. Ze loopt weg en ik zeg tegen Stef, ik loop met mijn portemonnee naar de bar. Ik laat zien dat ik wil betalen, ze komt niet meer bij van het lachen, hilarisch. Na het eten weer vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!