Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

San Isidro lodge

Om 6.15 staan we op en gaan weer eerst foto´s maken. We zien een guan en later 2 antpitta´s. Om 8 uur ontbijt. Omelet, worstjes, brood, jam en papaya. Daarna weer foto´s maken. We zien nu een kolibrie die we niet eerder zagen. Verder motmot, trogon, een toekan. Echt een succesvolle dag zo. Van 12 tot 13 hebben we siesta.

Om 13.00 uur lunch. Daarna willen we wandelen, maar het komt weer met bakken uit de lucht. We wachten tot het droog is en gaan dan een stukje route lopen. We zien weer nauwelijks vogels, maar het is net als gisteren weer prachtig! Ik ga terug en Stef loopt nog een andere kant op voor een waterval. Daarna doen we weer niets...

Om 19.00 uur diner en om 20.30 uur gaan we met Alesandro nog 1 keer op zoek naar de uil. Deze uil is zo bijzonder dat hij nog geen eens een naam heeft. Helaas geen uil, wel in de verte gehoord. Stef heeft aan Alesadro gevraagd welke kolibrie we hebben gezien. Hij heeft de foto´s bekeken, maar wist het niet. Hij heeft een copie van een foto om het verder uit te zoeken. We hopen nu dat het een nieuw ontdekt soort is en therichhummingbird gaat heten, haha. Tijd om naar bed te gaan.