Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Isidro lodge

Om 6 uur staan we op. Eerst foto´s maken en om 8 uur ontbijt. Daarna weer foto´s maken. Om 11.30 nemen we even tijd om te rusten en bel ik met Saskia. Fijn om elkaar weer even te spreken! Om 13.00 uur hebben we dan lunch. Natuurlijk weer een warme maaltijd. Vooraf 2 halve gekookte eieren met kool en spinazie, heel lekker. Dan wraps oid, rijst, en de rest konden we niets van maken. En ijs toe.

Om 13.30 uur gaan we wandelen, langs de weg op advies van de lodge. Geen tot weinig vogels te zien. Bij de oprijlaan va de lodge zien we wel een prachtige specht. Dan gaan we nog een stuk van een wandelpad lopen. Het begint te regenen en doen alles aan voor bescherming. Het gaat harder en harder. Helemaal drijfnat zijn we! En we zitten in een nevelwoud, dus daar droogt het niet zo lekker. Dit is ook het natste gedeelte van Ecuador. Gemiddeld valt hier 4 meter regen in een jaar.

Om 16.00 uur gaan we rusten en dat is nodig... Om 19.00 uur diner, soep met aardappel en rijst. Vis, wortel en twee gevulde bladeren. Als toetje warme appel met nootjes. Om 20.00 uur gaan we nog een kwartiertje kijken of de uil er zit. Helaas. En dan weer vroeg naar bed.