Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Gungo lodge, San Isidro lodge

Om & uur hebben we de wekker gezet.Eerst foto´s maken en om 7 uur ontbijt. We krijgen geroosterd brood, gebakken banaan, roerei met ham, ananas en een fruitschaal. Om 7.30 gaan we foto´s maken van kolibries. We hebben gevraagd hoe laat we worden opgehaald. Ze zegt om 12.00 uur. Dus gaan we al om 11.30 uur lunchen.Vooraf kalabassencremesoep. Dan een wrap, salade, rijst, asperges, en zoals altijd weer chips met een sausje vooraf.Als toetje krijgen we een giftig appeltje...

Ze worden een beetje zenuwachtig want wij staan klaar maar er is nog geen vervoer. Dan om 12.45 uur komt er een normale taxi. Oeps het vervoer is al geregeld en betaald. De taxi chauffeur zegt dat het geen probleem is en brengt ons naar de volgende bestemming. Dat wordt betalen, maar nee hoor er wordt nergens over gesproken. Om 14.00 uur zijn we dan bij San Isidro lodge met regen. Later wordt het droog en gaan we foto´s maken.

Om 19.00 uur hebben we diner. Weer een soort gezondheidsdrankje, denken we. Dan kokossoep, gehaktballetjes, witte bonen, rode kool en rijst. Als toetje een soort bladerdeeg met warme bessen toe, heerlijk. Om 20.00 uur gaan we dan nog op uilenjacht, helaas.

Ruud en Ria

Erik en Stef het is wel een drukke vakantie, maar prachtige fotos en verhalen.
Veel genieten en veel succes.
groetjes Ruud en Ria.

Erik

Hoi Ruud en Ria, het is hier fantastisch. En ja we hadden geen strandvakantie in gedachten, haha.