Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Santa Cruz, Baltra, Quito, Guago lodge

Vandaag gaan we dan toch de Galapagos eilanden verlaten. Om 630 staan we op en om 700 uur ontbijt. Om 730 uur lopen we naar buiten en hebben gelijk een taxi. Die brengt ons naar `El Canal`. Met de pont vare we over en dan nog een stukje met de bus. Op het vliegveld eerst nog even een stempel van de Galapagos in ons paspoort en dan inchecken. Om 1000 uur vliegen we dan naar Quito. We zitten bij de nooduitgang dus hebben lekker veel beenruimte. Om 14.40 uur landen we. Bij de uitgang worden we opgewacht door Giovanni, die ons naar Guango lodge brengt.

Hier komen we om 16.00 uur aan, zodat we nog even tijd hebben om kolibries te fotograferen. Wat zijn ze klein en snel, maar een leuke uitdaging! Om 18.30 uur hebben we diner. Tomatensoep, een soort warm kaneeldrankje, 3 halve schijfjes wortel en de rest is een raadsel. Als toetje een vijg met blokjes kaas in een dikke sap. We zitten allebei weer bomvol. Om 19.15 uur zijn we op onze kamer en werk ik de blog en aantekeningen bij. We krijgen een kruik mee naar bed en dikke dekens. Buiten hoost het en binnen is het kil.

Tanja

Wat een geweldige reis maken jullie en wat een prachtige foto's.
Echt genieten.

Erik

Dank je Tanja! Het is inderdaad geweldig. Vandaag iets andere foto´s gemaakt. Komen binnenkort ook op de blog.