Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Santa Cruz, Puerto Ayora

Vandaag hebben we nog een laatste dag op de Galapagos en wel in Puerto Ayora op het eiland Santa Cruz. Om 8 uur hebben we een heel simpel ontbijt. Een bolletje met een heel klein beetje roerei, boter, jam 1 kopje thee en een klein glaasje sap. Na het ontbijt gaan we om 9 uur naar het Darwin centrum lopen. We kunnen onderweg en bij het centrum foto´s maken van leguanen, lava hagedis, yellow warbler, darwin vinken. Terug in het centrum gaan we lunchen. We nemen allebei een crepe. Dit is weer zo goed en zo veel!! Dan gaan we rusten.

Om 1600 uur nemen we een taxi naar de hooglanden. Onderweg begint het te spetteren en daar aangekomen hoost het. Aangezien de paden modder zijn nemen we gelijk dezelfde taxi maar weer terug. Toch wel een tegenvaller natuurlijk. Dan gaan we voor het hotel maar foto´s maken van een leguaan, een jonge kwak en pelikanen en fregatvogels. Tijdens het fotograferen wordt er enthousiast naar me gezwaaid. Daar zitten de zweedse meiden aan een pils. Tja dan hebben Stef en ik er ook maar 1 genomen. Ze hebben vandaag gedoke en waren heel blij. Het was prachtig en hoogtepunt waren een haai, een murene en roggen. Na de borrel hebben we gegeten een stukje achter het centrum. Ik had kip met patat, Stef had een hamburger en beide een halve liter pils voor zo´16 euro. Dat is lekker uit eten gaan.

Terug naar het hotel zien we eerst de zweedse meiden een winkel in gaan. We hebben ff gezegd dat ze niks mochten kopen omdat ze al zoveel hadden gekocht. Verderop zagen we Gabriel, de gids met een vriendin. Staan we nog te kletsen komen ook de Canadezen er bij staan. Even op de foto met elkaar en dan naar bed.

Reacties

Reacties

Nelleke

Hi levensgenieters, wat leuk om jullie verhalen te lezen, wat een ervaring! Wat gaaf dat jullie al zo veel gezien hebben en Erik aan de recensies mbt het eten te lezen heb je heel veel inspiratie om heerlijk voor je clubje te koken!
Leuk ook om te lezen dat mensen bij afscheid zeggen dat ze niet wisten wanneer je serieus bent, lijkt me hilarische momenten opleveren????????
Gelukkig hoef je voorlopig niet te werken en kun je dus geregeld een borreltje drinken????
Have fun nog!

Erik

Hoi Nelleke, leuk dat je reageert! We hebben het ontzettend naar ons zin. Maar ik ken het spreekwoord, schoenmaker hou je bij je leest zo goed.Willen we ons clubje bij elkaar houden gaan we gezellig in een restaurant eten....
Ben ik vergeten te schrijven in de blog. Er waren 2 zwitserse meiden en die ene had hele zanderige bovenbenen, billen. Staat die andere er foto´s van te maken dat zij in haar onderbroek staat en met een tuinslang wordt afgespoten. Vraag ik een uurtje later, heel serieus natuurlijk, of ik een paar foto´s van ze mag gebruiken in de presentatie. Kijken me aan, dus ik zeg die van het afspuiten, tja dat is gewoon lachen!!
Gr. Erik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!