Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Santiago

Ja hoor lekker om 6 uur weer opstaan en een kwartier later gaan we wandelen. We zien weer veel Sally lightfoot krabben, 2 soorten zeeleeuwen en leguanen. Om 8 uur hebben we dan ontbijt met oa roerei, brood en jam. Om 10 uur gaan we snorkelen waar we naast heel veel soorten vis ook een schildpad en een haai zien. Het is zo grappig, op het moment dat ik de haai zie die overigens snel voorbij zwemt, kijk ik naast me. We komen boven en Emma uit Zweden is zooooo blij, ze springt bijna een gat in de lucht. Ik had nog niet verteld dat we blij waren dat de Italianen waren ingeruild. Ze gedroegen zich niet zo leuk, waren bang iets te kort te komen en als we foto's van dieren maakten stond zij steevast vooraan met haar mobieltje. En niet even..... Ook kreeg ze een waarschuwing van de gids om afstand te houden, maar daar trok ze zich ook niks van aan.

Dan om 1200 uur lunch en om 1400 uur weer wandelen. Om 1530 weer aan boord en gaan we varen. Dan ineens moet iedereen naar voren komen..... Dolfijnen!! Voor het eerst zie ik dolfijnen in het wild, en hoe. Het waren zoveel dolfijnen dat je niet wist waar je kijken moest. Wat een show, in 1 woord geweldig. Maar ja je wilt ze ook op de foto en dat is nog puur lastig. Daar zwemmen ze, oh net onder. Kijk daar, te laat. Maar we hebben foto's, en in de eerste plaats was het zo genieten!!

Dan om 1730 is het kleine moment van beroemdheid. We mogen onze presentatie van onze foto's en Stef zijn filmpjes laten zien. Wat een ontzettende leuke reacties. Ook de gids was super enthousiast. Hij laat zelf t-shirts maken en die verkoopt hij. Nu wil hij graag een paar van onze foto's gebruiken, zo mooi vond hij ze. Ook de mede passagiers overstroomden ons met complimenten. Pff wat een dag weer. En dan krijgen we nog diner...

Jos en tineke

Leuk om te lezen allemaal . Jullie genieten er heerlijk van . En ook erg veel om te zien ,genoeg te doen en vooral voor jou Erik genoeg te eten ! ????????????

Erik

Hoi Jos en Tineke, het is hier absoluut genieten! We hebben het ook erg naar ons zin. En wat betreft het eten, zit daar maar niet over in, ongelooflijk wat je iedere keer krijgt. Gr. uit Ecuador, Stef en Erik.

Jos en tineke

Haha nee zat er niet echt over in ,het moesten smiley zijn die vraagtekens. Maar fijn dat alles mee zit . Je hebt geen last van je heup zo te lezen . Dat is dan een meevaller. Hartelijke groet van ons

Erik

Hoi Jos en Tineke, ik schrijf niet alles in mij blog....

Jos en tineke

O was al blij voor je ,dat is dan weer jammer . Maar fijn dat je evengoed zo geniet . Het leest ook heel gezellig allemaal jullie dagen . Nog veel plezier. Groeten uit beverwijk