Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Klein excuus

Hoi allemaal, wat leuk dat jullie ons allemaal volgen. Dan schrijf ik tenminste niet voor niks. De eerste dagen op de boot bij de Galapagos eilanden waren we van alles en iedereen afgesloten. Helaas kon ik de verslagen niet offline alvast maken. Daarom loop ik nu nog achter en doe mijn best om in te halen. Als we iedere dag wifi hebben komt het vast goed.

Mijn excuus dat ik niet op jullie eerste reacties heb gereageerd. Ik ga nu mijn best doen om dat ook bij te houden.

Groetjes uit San Isidro lodge van Erik en Stef

Reacties

Reacties

Liane

Leuk om te lezen wat er allemaal gebeurt ver weg van hier????foto's en verhalen erg mooi!!
Geniet ervan voor je het weet zit je weer foto s te maken van schoenen ????????
Allebei groetjes vanuit koud Uithoorn

Sandra

Geen excuus hoor Erik! Wij kunnen wachten! Jij moet vooral genieten!! Stress tijdens de vakantie is niet goed he!! ENJOY

Kees

Hoi Erik en Stef mijn inziens is het belangrijkste genieten. Heel veel plezier en hopelijk nog heel veel mooie vogels en andere dieren, bergen, etc zien. Groetjes Annie en Kees

Silvia

Geen excuses hoor ; wij zijn veel te blij een beetje mee te kunnen genieten van jullie grote genieten ......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!