Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Isabella

Op 27 januari liggen we bij het grote eiland Santa Cruz. Om 7 uur hebben we ontbijt met oa wentelteefjes. Lekker hoor. Om 8 uur maken we een pittige wandeling bij Punta Moreno. We hebben veel moeite om een plek te vinden waar we aan land kunnen vanwege de sterke stroming. Maar goed het lukt. Op het eiland is het weer bloedheet, maar wel heel apart zo op de lava met hier en daar begroeiing en een meertje. We hopen flamingo's te zien, want gisteren moesten we allemaal op het bovendek komen en toen zagen we 1 heel klein roze stipje, haha. Nu zien we leguanen, pinguins en ja hoor 2 flamingo's!

Om 10 uur gaan we gelijk snorkelen en zien we heel veel schildpadden. Verder zien we ook een zeepaardje, dus weer een prima snorkelsessie. Om 1230 uur hebben we lunch. Kip, sperciebonen, salade en ananas, druiven en meloen. Om 1500 uur hebben we een zogenaamde panga ride. Dit betekent dat we nu gewoon in het motorbootje blijven zitten en genieten van wat er allemaal is. En dat is veel!! Zoals de aalscholvers met zulke korte vleugels dat ze niet (meer) kunnen vliegen, pelikanen, pinguins, zeeleeuw, en blauwvoet Jan van Genten.

Om 1700 uur zijn we dan weer aan boord van Nemo1. Om 1830 bespreking en om 1900 uur diner. En na wat natafelen weer naar bed.

Sandra

Hoi hoi!! Wat een verhalen en wat een prachtige foto's! Ik snap best dat jullie ze mogen presenteren. Zo tof voor jullie om dit mee te maken. Wij genieten (vanaf gepaste afstand) mee! X

Anneke en Kees

Dat begrijpen wij wel dat jullie zijn gevraagd om de foto's te laten zien; top! (De uitroeptekens veranderen in vraagtekens hoor)

Bedankt voor de felicitaties; wij zullen ze ook overbrengen aan Vin en Stephanie; met beiden gaat het ook goed!
Veel plezier en groeten van ons ????

Erik

Bedankt voor de reacties Sandra en Kees en Anneke!

Wim en joke

Hoi Erik en Stef
Wat een prachtige verhalen ,en geweldige foto's
Wat maken jullie mooie dingen mee.
Ik geloof dat ik die mooie reis ook nog maar op ons velanglijstje moet gaan zetten!!
Mannen nog veel plezier in Ecuador .