Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Cuenca 1

Eergisteren ben ik laat in de avond in Cuenca aangekomen, waardoor ik erg moe was en gisteren een rustdag nam. Gisteravond zie ik ineens een zaklamp door het raam schijnen, en dan word er op de deur geklopt en zegt iemand policia. Ik doe de deur dus maar open, en het is inderdaad de politie, ze willen even in mijn kamer kijken totdat de man in de kamer naast mij naar buiten komt, dit is blijkbaar de man die ze zoeken was ze waren meteen op mij uitgekeken en gingen de man fouilleren. Na een tijdje ging iedereen weer weg en was het weer rustig in het hostel. Vandaag ben ik in het Cajas nationaal park geweest. De dag begon slecht met veel regen en ik was zeiknat, na een tijdje stopte het met regenen en ging ik verder lopen. Ik kon een prachtig blauw vogeltje op de foto zetten, waarvan ik de naam nog niet heb opgezocht. Een stukje verderop zag ik een groep lama´s op het pad lopen waar ik ook mooie foto´s van kon maken. Na wat verder te zijn gelopen wilde ik weten hoe het uitzicht was aan de andere kant van een heuvel, toen ik bovenaan de heuvel stond zag ik ineens een andesvos! Ik heb heel voorzichtig een aantal foto´s kunnen maken voordat hij er vandoor ging. Morgen ga ik zeker weer terug naar het park.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie