Erik en Stef naar Ecuador en Galapagos

Palulahua krater

Stef wilde eigenlijk de zonsopkomst fotograferen, maar de eigenaar zei dat dit niet echt een zonsopkomst is omdat we in een krater ofwel diep gat zitten. Dus gokken we dat maar niet en hebben de wekker om 7.30 uur staan. Zoals zo vaak ben ik eerder wakker en ga vast wassen....

Om 8 uur hebben we ontbijt en daarna gaan we wandelen. Nu de andere kant op. Al vrij snel zien we een wandelpad aan de linkerkant van de weg. Op het bord staat volgens mij dat je heen en terug moet, maar Stef zegt dat dit pad naar rechts afbuigt en op de `grote` weg uitkomt. Tuurlijk nemen we dit pad, dat is toch veel leuker? We lopen eerst tussen de weilanden en al snel moeten we omhoog en dat is soms echt steil!! Maar het gaat goed, dus gewoon verder. Dan begint het toch wel erg spannend voor mij te worden en ik zeg dat ik wel terug wil. Stef kijkt nog even om de hoek en ik kan niet meer voor of achteruit voor mijn gevoel! Stef roept dat we beter terug kunnen. Mijn fototoestel doe ik in mijn rugtas zodat mijn statief als ondersteuning kan dienen. Op een gegeven moment ga ik ouderwets op mijn billen naar beneden. Maar het komt goed en rond 10.00 uur zijn we weer terug bij het hostel en gaan lekker chillen.

Om 11.30 uur is het dan wel weer de hoogste tijd om een paar foto´s te maken. We moeten wel met volle opslag thuis komen natuurlijk. Om 13.00 uur hebben we dan lunch. Vooraf soep met aardappel en kaas, dan lasagne en cake met koffie en thee toe. Na de lunch gaan we weer naar de uilen lopen. Onderweg zien we nog een torenvalk. Bij de uilen wachten we heel lang in de hoop dat ze iets dichterbij komen. Dit gebeurt jammer genoeg niet, maar toch wat leuke foto´s kunnen maken van deze bijzonder uil. Op de weg terug zien we weer 2 torenvalken. Deze ook maar even vastgelegd.

Om 17.00 uur zijn we weer in de hostel en hebben we wel een biertje verdiend. Die smaakt dan ook prima.Om 18.30 uur hebben we dier. Alleen opa is thuis en die kookt dus voor ons. Een prutje vooraf, dan kipschnitzel met rijst en bruine bonen en weer thee met koek toe. Dan nog even deze blog maken en lekker slapen. Vergeet niet de foto´s te kijken....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!